Translate

söndag 22 september 2013

Wivis pyssel


Det var elva av mina bloggvänner som anmält sitt intresse att ta över SneRallyt efter mig.
Och detta bus som startades i juli månad av bloggen Lappat & Klart går nu vidare till Wivis pyssel.
Du får tygbitarna och instruktionerna i ett brev hem på posten när Du har mailat Ditt namn och adress till mig. Jag hoppas att Du ska känna förväntan och glädje, så som jag gjorde.

Vi som nu deltagit i Rally på snedden är;
Ullis skapar med nål och tråd
Gunilla-sytanten
Dollandesign 

4 kommentarer:

  1. Grattis Wivis pyssel!
    Ser fram emot att få se din Sne-nesse.
    Kramen...Lee

    SvaraRadera
  2. Gratulerer! Blir spennende å se hvordan den neste "nese" blir!

    SvaraRadera
  3. Va' roligt!
    Har mailat min adress och se fram emot ett spännande kuvert.

    SvaraRadera
  4. Ja dette blir spennende å se videre, lykke til :-)

    SvaraRadera