Translate

tisdag 7 oktober 2014

Min höstutmaning till Er


Ni har nog precis som jag, en hel del fler linjaler än mina inchlinjaler som Ni ser på bilden.
Så "jag utmanar Er alla" att sy något, vad Ni vill, med hjälp av en linjal som Ni har hemma.
Lördagen den 29 november visar Ni som "vill vara med på utmaningen" det Ni sytt + linjalen på Er egen blogg.
Jag hoppas att denna höstutmaning från Dollandesign kan "sprida ljus och inspiration" bland våra linjaler, gamla som nya! Och att vi alla kanske får lust att använda någon linjal som vi köpt men ännu inte använt!

9 kommentarer:

  1. Absolut, Dolores!
    Jag är med!
    Ska testa någon av de oöppnade!
    Kram//Maja

    SvaraRadera
  2. Tar med din utmaning till de mina på torsdag så de också får botanisera i sin linjaler!!Kram

    SvaraRadera
  3. Ja dette hørtes fornuftig ut å bli med på :) så prøver jeg også :)

    SvaraRadera
  4. Hei!Klart eg blir med på linjal tevling.Har nok av linjaler å teste ut.Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvaraRadera
  5. Jag kan ju inte motstå denna utmaning, så jag är gärna med.

    SvaraRadera
  6. Jag vill vara med. Jag vann en fin linjal på Rikstäckets årsmöte. Det blir en utmaning att använda den.

    SvaraRadera