Translate

söndag 2 november 2014

Min höstutmaning till Dig


Jag skulle väl tro att Ni har precis som jag, många fler linjaler än mina centimeterlinjaler som Ni ser på bilden.
Därför vill jag "utmana Er alla" att sy något vad Ni vill, med hjälp av en linjal som Ni har hemma.
Lördagen den 29 november visar Ni som "kommer att anta utmaningen" det Ni sytt + linjalen på Er egen blogg.
Hoppas att min höstutmaning från Dollandesign kan "ge nytt liv" åt såväl gamla som nya linjaler. Och om vi letar i våra "gömmor" kanske vi till och med hittar ouppackade linjaler. Vem vet? 

7 kommentarer:

  1. Jag gillar utmaningar och precis som du skriver ligger flera linjaler och väntar på att användas.

    SvaraRadera
  2. Ha,ha mitt i prick!
    Får se om jag hinner med 'utmaningen' mellan andra projekt.
    Må så gott

    SvaraRadera
  3. Varje dag använder jag mina gamla linjaler....så hoppas jag inte glömmer ditt datum då finns det säkert en ny quilt med en gammal linjal att visa upp!!Kram till dig

    SvaraRadera
  4. Ohhh, det var en rolig utmaning och jag hoppas verkligen att jag hinner - för då vill jag gärna vara med.
    Kramisar

    SvaraRadera
  5. Nu får jag en anledning att prova några oanvända linjaler😀

    SvaraRadera