Translate

måndag 15 juni 2015

Löpare i "mått


Av 102 mönstrade tygbitar med måttet 2 1/2" x 2 1/2" tillsammans med 30 begie tygbitar med måttet 4 1/2" x 2 1/2" har jag sytt mig en löpare. Den är 140 x 35 centimeter lång och jag "ramade in" mönstret med två olika bruna tyger för att "samla ihop" mitt arbete.

Inlägget från mig här i dag länkas från bloggen "Bambisyr med sin Quiltglädje". Där ser Ni Eva-Brits "Visa och berätta måndag" med förhoppningsvis en hel del andra länkande bloggar. Jag hoppas i dag kunna inspirera Er att "blanda tygbitar" med måtten 2 1/2" x 2 1/2" tillsammans med tygbitar med måtten 4 1/2" x 2 1/2" och sy Er någonting!

7 kommentarer:

  1. Sewing all those little fabrics together was worth while. Beautiful runner!!!!

    SvaraRadera
  2. Jättesöt löpare du gjort!

    SvaraRadera
  3. Tack för din inspiration du ger på Visa och Berätta måndag och din länkning dit!Bambikram

    SvaraRadera
  4. Jättefin löpare!!!

    SvaraRadera
  5. Jag tycker också att färgsättningen är mycket smakfull. Jättelyckat arbete.

    SvaraRadera
  6. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    SvaraRadera