Translate

måndag 15 augusti 2016

Min vardagsväska


Garn & Tyghörnan har ett mönster som heter "Vardagsväska med ficka". Har sytt mig en "vardagsväska" utefter det mönstret nu när sommaren lider mot sitt slut och "våra vardagar kommer tillbaka". Jag gjorde emellertid väskans handtag "på mitt eget vis". 

Mitt blogginlägg länkas i dag från bloggen "Bambisyr med sin Quiltglädje". Där Eva-Brit troget har sitt "Visa och berätta måndag".

Inlägget länkas även från bloggen "Modern Cologne Quilters" där det är "Modern Patch Monday".

Och så länkas det också från bloggen "Em´s Scrapbag" där det är "Moving It Forward Monday".

7 kommentarer:

  1. Tack Dolores för din medverkan inspiration och länkning till Visa och Betätta måndag!! Bambikram❤️

    SvaraRadera
  2. Fin vardagsväska, den är säkert användbar till mycket!

    SvaraRadera
  3. Snygga tyger du valt till din väska!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kjempefin veske du har sydd! Jeg syns det er bra når veskene har lommer. :-)

    SvaraRadera
  5. Very nice bag. Like the stripe on your handles.

    SvaraRadera