Translate

måndag 5 september 2016

En gammal babyquilt


Finns det någon som är intresserad av att se en babyquilt som jag sydde för över trettio år sedan?
Jag använde mig av ett tyg i två olika färgställningar, lila och gult med små katter och kaniner på, och rutorna är 10 x 10 centimeter.
Jag vågar inte ens gissa hur många gånger denna babyquilt är tvättad genom åren!

Inlägget om min gamla babyquilt länkas i dag från bloggen "Bambisyr med sin Quiltglädje". Där Eva-Brit har september månads första "Visa och berätta måndag".

Även från bloggen "Modern Cologne Quilters" länkas mitt inlägg i dag, där Ni finner "Modern Patch Monday".

Och så länkas mitt inlägg från bloggen "Em´s Scrapbag" där det är "Moving It Forward Monday".

2 kommentarer:

  1. Härligt med en välanvänd kvilt och många minnen finns i den! Kul!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbar inspiration länkar du till oss idag Dolores!!! Tack från Bambi❤️

    SvaraRadera